مدت زمان یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر است؟

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به تازگی آموزش زبان ترکی استانبولی را شروع کرده‌اید احتمالا این سوال در ذهن شما بوجود آمده که یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر طول می‌کشد. (مخصوصا اگر از جمله افراد عجولی باشید که دوست دارند سریعا به مقصد برسند.) 
سایت mondley.com در این مورد گفته که عموما برای یک انگلیسی زبان 1100 ساعت یا 44 هفته طول می‌کشد تا زبانی مثل زبان ترکی استانبولی را به راحتی صحبت کنند.
در ادامه نظر برخی از افرادی که زبان ترکی استانبولی را یادگرفته اند در مورد مدت زمان یادگیری زبان ترکی استانبولی میخوانید.

Rea Qafa - B.S. Economics, Middle East Technical University

زبان ترکی یک زبان منحصر به فرد است و یک زبان معمول آموخته شده نیست که باعث می شود آن زبان واقعا خاص باشد زیرا شما اغلب آن را نمی شنوید.

گرامر در ابتدا سخت به نظر نمی رسد زیرا جنسهای دستوری ندارند و افعال نامنظم بسیار کمی هستند ، اما با شروع مطالعه گرامر خواهید دید که چیزهای عجیب و غریب بسیار پیچیده ای وجود دارد. به عنوان مثال ، یک زمان وجود دارد که برای رویدادهای گذشته برای چیزهایی که خودتان شاهد آنها نبوده اید ، اما برای چیزهایی که شنیده اید استفاده می شود. برخی حروف نیز وجود دارند که در الفبای انگلیسی نیستند. هنگامی که یاد گرفتید چگونه حروفی مانند "ğ" ، "ü" ، "ç" و غیره را تلفظ کنید ، خواندن آن آسان است زیرا کلمات دقیقاً همانطور که نوشته شده اند تلفظ می شوند.

من الان سه سال است که در ترکیه زندگی می کنم و هنوز تسلط ندارم اما می توانم چیزهای زیادی را درک کنم. تمرین با بومیان برای یادگیری ترکی ام ضروری بود. برنامه هایی مانند Duolingo نیز می توانند مفید باشند.

 
من فکر می کنم مدت زمان یادگیری زبان ترکی استانبولی یک سال و نیم طول کشید. من پناهنده سوری هستم و 5 سال اینجا هستم. من از مردم ترکی می شنوم اما نمی توانم صحبت کنم. فقط چیزهای ساده. اما وقتی خودم شروع به مطالعه در خانه کردم ، خواندن و نوشتن را آموختم و سپس به یک دوره رایگان A1 ترکی رفتم. این دوره برای صحبت کردن برای من مفید بود. من تحصیلات A2 ، B1 و همچنان از طریق اینترنت را ادامه دادم. امروز من به خوبی ترکی صحبت میکنم. بعضی اوقات احساس می کنم ترکی برای من سخت نیست زیرا من به زبان کردی و عربی صحبت می کنم.

سخت کوشی و صبور بودن تنها راه یادگیری یک مهارت است هرچقدر هم که سخت باشد.

Erdem Hösükoğlu

5 سال طول کشید من 7 ساله بودم که به نوعی مسلط شدم ، زیرا هر دو والدینم و بسیاری از افرادی که اطراف من بودند به ترکی با من صحبت می کردند و شاید مرا به صحبت تشویق می کردند.

اما در مورد شما ، ممکن است به این بستگی داشته باشد که در زندگی شما تا چه حد متمرکز خواهد بود؟

آیا برای بهبود مهارت های خود در ترکیه زندگی خواهید کرد؟ آیا شما مایل به رفتن به یک آموزشگاه زبان هستید ، اما مهمتر از همه آیا هنگام صحبت کردن از خطا می ترسید؟ یادگیری یک زبان خارجی = شاید اشتباهات زیادی انجام دهید و تصدیق کنید که انجام این کار درست است ، زیرا یادگیری در بعضی اوقات ممکن است شامل اشتباهات + شکست ها + اراده قوی + درد و صبر باشد.

David Antonio

من قبل از شروع زندگی در ترکیه 2017-2018 بازدید کردم ، هر بار که به مسافرت انفرادی می روم با مردم ترک دیدار می کنم ، هر بار که کسی را ملاقات می کردم و از آنها یاد می گرفتم ، به طور کلی 4 ماه طول کشید تا بتوانم ترکی صحبت کنم و درک کنم ، و چون من عربی می دانم ، می توانم زبان ترکی را روان بخوانم ، من دستور زبان ترکی را نمی دانم خرید را مدیریت می کنم 

من به شما توصیه میکنم یک همسر ترک یا یک دوست دختر پیدا کنید اینگونه مدت زمان یادگیری زبان ترکی استانبولی خیلی کوتاه خواهد بود.
۰ ۰

آسان ترین زبان دنیا برای فارسی زبانان

چیزی به این عنوان که زبانی در دنیا نسبت به زبان های دیگر آسان و مثل آب خوردن برای یادگیری است وجود ندارد. اما در دنیا زبان هایی وجود دارند که نسبت به فرد شما برای یادگیری آسان می باشند. براساس تحقیقاتی که صورت گرفته مردم هر کشور نسبت به زبان خود نظر و ایده های محکمی دارند به این صورت که ممکن است اگر از دو نفر در یک کشور در مورد زبان شان سوال بپرسید که زبان شما برای یادگیری زبان آسان و یا سخت است؟ ممکن یکی از آن ها اعتقاد داشته باشد که یادگیری زبانشان بسیار آسان است و دیگری بگوید بسیار سخت می باشد.

 سه دلیل اصلی برای اینکه زبانی آسان و یا سخت باشد به صورت زیر تعریف می شود:

۱. این زبان چه میزان به زبان هایی که فرا گرفته اید نزدیک است.

۲. سیستم آوایی آن و تلفظ کلمات در آن چه میزان پیچیدگی دارد.

۳. دستور زبان یا گرامر این زبان چه میزان پیچیده و سخت است.

آسان ترین زبان های دنیا را می توان به صورت زیر تعریف کرد:

  1. زبان انگلیسی
  2. زبان اسپانیایی
  3. زبان هلندی
  4. زبان آلمانی
  5. زبان ایتالیایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.