یادگیری آنلاین زبان به خوبی یادگیری حضوری است؟

در دنیای امروزی لازمه پیشرفت در هرکاری ،یادگیری زبان انگلیسی است دیگر یک تفریح یا یک کلاس فوق برنامه نیست به همین علت بسیاری از افراد به دنبال راهی آسان و کم‌هزینه برای یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگیری هستند تا بتوانند پیشرفت کاری و تحصیلی خود را تضمین کنند.

پیداکردن آموزشگاه زبانی که برای یک فرد مناسب و مطلوب باشد پروسه­ ی طولانی ­ای بود. باید توجه می­کردیم که راهش چندان به منزل دور نباشد، مسیر رفت و آمدش راحت باشد، محیط سالم و مناسبی داشته باشد و مهم­تر از همه اساتید مجربی در آن مشغول به تدریس باشند، دیگر از مشکلات جای پارک و طرح ترافیک و این مسائل و اینکه اکثر مؤسسات خوب زبان در نقاطی از شهر هستند که این مشکلات را دارند، صحبتی نمی‌کنیم و شما حدیث مفصل بخوانید از این مجمل.

اما در سال‌های اخیر آموزش آنلاین زبان انگلیسی، بسیار رواج پیدا کرده است و دیگر کمتر کسی را می‌بینید که به صورت حضوری در کلاس‌های زبان انگلیسی شرکت کند. چرا که شیوه آموزش زبان آنلاین با انعطاف‌پذیری بیشتر، گزینه‌های مطالعه خودگردان، و دسترسی به مربیان و معلمان مشابه آموزش سنتی است. بنابراین جای تعجب نیست که یادگیری آنلاین محبوب شده است. حال سوالاتی که مطرح می‌شود، این است که چرا باید زبان انگلیسی را آنلاین یاد بگیریم؟اما آیا یادگیری آنلاین به خوبی یادگیری حضوری است؟

  • زمان و مکان در دستان شما است

مزیت آنلاین بودن این کلاس‌ها در این است که شما ناچار نیستید در یک زمان خاص در یک محل مشخص حضور پیدا کنید. در نتیجه می‌توانید با استفاده از گوشی یا لپ‌تاپ خود به راحتی و در هر مکانی که هستید؛ با استاد ارتباط برقرار کرده و در کلاس شرکت کنید.

  • هزینه آن نسبتا پایین است

زمانی که تصمیم می‌گیرید زبان انگلیسی را به صورت آنلاین یاد بگیرید؛ همه هزینه‌های ناشی از رفت و آمد به کلاس یا حتی خرید کتاب برطرف خواهد شد. شما می‌توانید از طریق نسخه‌های الکترونیک کتاب‌های مختلف درس بخوانید. به علاوه اساتید هم در فضای آنلاین معمولا قیمت کمتری را حتی برای کلاس‌های خصوصی خود ارائه می‌دهند؛ در نتیجه هزینه‌های شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

  • امکان ضبط کلاس وجود دارد

شما می‌توانید با استفاده از امکاناتی که پلتفرم تدریس در اختیارتان قرار می‌دهد؛ به راحتی کلاس خود را ضبط کرده و هر زمان که به آن نیاز داشتید، دوباره آن را تماشا کنید. این موضوع می‌تواند تا حد زیادی قدرت یادگیری شما را افزایش دهد.

بهترین مکان برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی کجا است؟

مکتب لایو وب‌سایتی است که امکان آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از این وب‌سایت می‌توانید بهترین استاد را برای خود انتخاب کرده و با در نظر گرفتن ساعات فراغتتان در روز، بهترین زمان را برای یادگیری انتخاب کنید. به علاوه این وب‌سایت به شما فرصت می‌دهد تا بتوانید یک جلسه به صورت آزمایشی و بدون نیاز به پرداخت هزینه، در کلاس شرکت کرده و از کیفیت آن مطمئن شوید. در مکتب لایو شما می‌توانید در صورت لغو کلاس، هزینه پرداختی خود را دریافت کنید و در عین حال با بهترین قیمت، سر کلاس بهترین اساتید بنشینید.




۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.