راههای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

  • تمرین روزانه و منظم

برای تسلط مکالمه زبان انگلیسی در 2-3 ماه ، باید تلاش زیادی داشته باشید. به عبارت دیگر ، شما باید برای یادگیری زبان انگلیسی بصورت میانگین 14-8 ساعت در روز تمرین کنید. در صورتی که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی برای شما اولویت بیشتری دارد، پس بیشتر گوش دهید؛ اما نگران نباشید ، زیرا خواندن به توانایی گفتاری شما نیز کمک می کند. به این نکته نیز توجه کنید که برای برخی ، 2 ساعت در روز برای خواندن و گوش دادن کافی است.

  • بالا بردن میزان یادگیری با استفاده از موسیقی

برخی مطالعات نشان داده که هنگام خواندن گوش دادن به برخی موسیقی ها باعث افزایش تمرکز می شود. بسیاری بر این باورند که گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی می تواند به دانش آموزان کمک کند تا از قسمت اضافی مغز استفاده کنند و آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. برای این کار ، شما باید از موسیقی به عنوان صدای پس زمینه استفاده کنید ، یعنی میزان صدا را در 1 یا 2 نگه دارید و سپس شروع به آموزش زبان انگلیسی کنید.

  • عادت کردن گوش به شنیدن مکالمات انگلیسی

سعی کنید به صورت روزانه در هر شرایطی ، حداقل یک یا دو مکالمه زبان انگلیسی گوش دهید ،بخوانید و یا صحبت کنید. اجازه ندهید اعضای بدن از گوش دادن به انگلیسی غافل شوند. برای شروع آن می توانید از برنامه های صوتی روزانه رایگان برای تلفن ها استفاده کنید.

  • بلند خواندن متن حتی به اشتباه

یکی از بهترین راه ها برای یادگیر زبان انگلیسی خواندن با صدای بلند هر زمان که می توانید. حتی اگر اشتباه کنید ، بلند خواندن به شما کمک می کند تا انگلیسی راحت تر صحبت کنید. برای بلند خواندن از کتاب یا روزنامه یا چیزی به زبان انگلیسی استفاده کنید. حتی اگر همه کلمات را درک نکنید ، این زبان و مغز شما را به مکالمه با کلمات انگلیسی وا می دارد و متوجه خواهید شد که وقتی انگلیسی صحبت می کنید می توانید جملات خود را سریعتر و آسان تر بسازید.

  • با خود به زبان انگلیسی صحبت کردن 

هنگام انجام کارهای روزمره می توانید با خود انگلیسی صحبت کنید. این باعث می شود شما به انگلیسی فکر کنید. شاید در ابتدا این روش کمی غیر معمول به نظر می رسد ، اما کمک می کند. فقط امتحان کنید!

  •  یادگیری با دیگر زبان آموزان

برای یادگیری زبان انگلیسی؛ با شخص دیگری تمرین کنید! اول از همه، یک شریک در یادگیری می تواند انگیزه شما را ایجاد کند و شما را نسبت به وظایفی که انجام می دهید مسئولیت بیشتری داشته باشد.اگر واقعاً به برنامه خود متعهد هستید شما هم پیشرفت می کنید. دوم ، تحصیل با افراد دیگر به شما کمک می کند تا از مهارت های زبان انگلیسی مانند صحبت کردن و گوش دادن نیز استفاده کنید. مطمئناً می توانید با خود انگلیسی صحبت کنید ، اما اگر با شخص دیگری صحبت کنید، یاد می گیرید چگونه انگلیسی صحبت کنید.

  • اپلیکیشن های یادگیری زبان

برنامه های یادگیری زبان روش های جدیدی برای تبدیل یادگیری به بازی پیدا کرده اند که ده ها برابر نرم افزارهای پیچیده و ناکارآمد راحت تر و لذت بخش تر هستند. بزرگترین مزیت این ابزارها این است که برخی از آنها هیچ هزینه ای برای شما ندارند و می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

  • تماشای ویدیو و تلویزیون

یکی از بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل این است که تلویزیون تماشا کنید یا ویدیو ببینید.

  • محتوایی جذاب انگلیسی

در دنیای اینترنت ، از فیلم های آموزشی گرفته تا مصاحبه ها و فیلم های متعدد ، محتوای انگلیسی زیادی وجود دارد، که هر کدام می توانند به عنوان یک منبع آموزش زبان انگلیسی عمل کنند ، خصوصاً اگر حوزه مورد علاقه شما باشد. به عنوان مثال ، تصور کنید که به فناوری علاقه مند هستید ، می توانید ویدئویی های آموزشی زیادی را در این زمینه پیدا کنید. بزرگترین مزیت این روش این است که شما به حوزه فیلم علاقه مند هستید و آن را به خوبی می شناسید، بنابراین از دیدن آن خسته نمی شوید و آشنایی اولیه با موضوع به شما در حفظ سریع کلمات و عبارات کمک می کند.

  • شرکت در انجمن های زبان

این ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ، اما یکی از بهترین راه های یادگیری یک زبان و قوانین آن کار در محیطی مانند انجمن انگلیسی زبان در زمینه کاری خود و تلاش برای صحبت کردن با دیگران است. بزرگترین مزیت این ابزار این است که شما مجبور نیستید در لحظه پاسخ دهید و این امکان را دارید که جمله های خود را اصلاح کنید. در مراحل اولیه یادگیری ، این بهترین روش برای ساختن جملات و یادگیری از دیگران است. نکته مهم دیگری که باعث جذابیت این مبحث می شود ، احساس نیاز به پاسخ دادن است که به شما انگیزه می دهد تا به سرعت به صحبت های دیگران پاسخ دهید. صحبت در این انجمن ها ، تلاش برای اثبات نظر خود ، دفاع از دیدگاه شخص دیگری یا حمله به دیدگاه متفاوت ، همه اینها انگیزه ای برای نوشتن هرچه بیشتر و گسترش واژگان شما خواهد بود.

  •  استفاده از کلاس های یادگیری زبان انلاین

فقط فکر کنید که می توانید از کلاسهای آموزش و یادگیری بدون رفتن به کلاس لذت ببرید. بسیاری از مدارس آنلاین وجود دارند که دوره ها ، روش ها و معلمان خاص خود را در زمینه های مختلف دارند و معمولاً ارزان تر از موسسات گفتگوی زبان هستند و همچنین دارای نظم و سازگاری هستند.

  

  • گوش دادن به رادیو انگلیسی زبان

یک راه عالی دیگر برای یادگیری انگلیسی در خانه گوش دادن به رادیو انگلیسی است. از آنجا که می توانید به صورت آنلاین برنامه های تلویزیونی و رادیویی را تماشا کنید ، این فرصت را دارید که مهارت گوش دادن خود را در هر کجا که هستید ارتقا دهید! حتی می توانید انگلیسی را هنگام شستن ظرف یا نشستن در یک صف یاد بگیرید..

 

۰ ۰

آسان ترین زبان دنیا برای فارسی زبانان

چیزی به این عنوان که زبانی در دنیا نسبت به زبان های دیگر آسان و مثل آب خوردن برای یادگیری است وجود ندارد. اما در دنیا زبان هایی وجود دارند که نسبت به فرد شما برای یادگیری آسان می باشند. براساس تحقیقاتی که صورت گرفته مردم هر کشور نسبت به زبان خود نظر و ایده های محکمی دارند به این صورت که ممکن است اگر از دو نفر در یک کشور در مورد زبان شان سوال بپرسید که زبان شما برای یادگیری زبان آسان و یا سخت است؟ ممکن یکی از آن ها اعتقاد داشته باشد که یادگیری زبانشان بسیار آسان است و دیگری بگوید بسیار سخت می باشد.

 سه دلیل اصلی برای اینکه زبانی آسان و یا سخت باشد به صورت زیر تعریف می شود:

۱. این زبان چه میزان به زبان هایی که فرا گرفته اید نزدیک است.

۲. سیستم آوایی آن و تلفظ کلمات در آن چه میزان پیچیدگی دارد.

۳. دستور زبان یا گرامر این زبان چه میزان پیچیده و سخت است.

آسان ترین زبان های دنیا را می توان به صورت زیر تعریف کرد:

  1. زبان انگلیسی
  2. زبان اسپانیایی
  3. زبان هلندی
  4. زبان آلمانی
  5. زبان ایتالیایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.