لیستی از کلمات بین المللی انگلیسی

همه انگلیسی صحبت می کنند! (شاید وقت آن رسیده که شما هم به آموزش زبان انگلیسی بپردازید!) یا بهتر بگویم انگلیسی زبان ارتباطات بین المللی در هر زمینه ای است و از از کلمات بین المللی انگلیسی چه در تجارت ، سیاست ، هنر یا سرگرمی استفاده می شود. این زبان در فرهنگ لغت بسیاری از زبانها از سراسر جهان نفوذ کرده است. بسیاری از کلمات جدید برای ورود به واژگان زبان های دیگر ، در واقع انگلیسی هستند. گاهی اینها کلماتی هستند که در جهان آنگلوساکسون پدید آمده و سپس با حفظ شکل اصلی خود وارد واژگان زبانهای دیگر می شوند ، در سایر مواقع کلماتی هستند که معادل خارجی برای آنها وجود دارد ، اما نسخه انگلیسی آنها ترجیح داده می شود.
به عنوان مثال ، تمرینات بدنامی شکم که نسل دختران مدرسه در کلاس ورزش متنفر بودند اکنون در بسیاری از کشورها "crunch" نامیده می شود ، و ما می خواهیم یک مربی شخصی را به چالش بکشیم تا تفاوت بین کرنش و دراز نشست را توضیح دهد. استفاده از اصطلاحات به زبان انگلیسی می تواند فضای پیچیده تری به گویندگان سایر زبانها بدهد ، شاید دانشجویان را وادار به تمایل به پیروی از دستورالعمل ها کند ، زیرا معتقدند که این یک روش معجزه آسای جدید آمریکایی است که می تواند دسته های عشق شما را از بین ببرد. اما نهایتا فقط اسم آن تغییر کرده است ، نه خودش. این پدیده در همه زمینه های دانش بشری ، از بازاریابی گرفته تا فناوری ، رخ می دهد. ما از هر یک از زمینه های ذکر شده در ادامه لغات انگلیسی را انتخاب کرده ایم که بخشی از کلمات بین المللی انگلیسی را تشکیل می دهند.

کار و امور مالی

Startup

این کلمه ای جوان است که بیشتر در مضمون ایده ها ، فرصت ها و خلاقیت را منتقل می کند. در واقع ، این مورد برای مشاغل کوچک و جدیدی که به ترویج ایده های جدید به ویژه در زمینه های بازاریابی و اینترنت هستند ، مورد استفاده قرار می گیرد.

Freelance

شخصی که به طور مستقل کار می کند یک فریلنسر است. در انگلیسی می توانید خود را self-emplyed نیز بنامید ، اما کلمه freelance اخیراً ابداع شده است.

Marketing

برای رشته ای استفاده می شود که وظیفه مطالعه بازار ، روند آن و مشتری ها را دارد.

فناوری

Email

مخفف "نامه الکترونیکی" ،  این کلمه در انگلیسی ممکن است کوتاه تر از اصطلاح در زبان دیگر باشد ، که باعث شده این کلمه را ترجیح دهند.

Mouse

به طور موثر ، ما نمی توانیم بدون "ماوس" روی رایانه زندگی کنیم. در حالی که بعضی از کشورها از این اصطلاح در زبان مادری خود استفاده می کنند ، اکثر آنها تمایل به استفاده از موس دارند.

ورزش

football

بدون شک ، فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در تمام دوران است ، در حالی که اصطلاح آن در زبان های دیگر چندان محبوب نیست. استفاده از کلمه انگلیسی این ورزش بسیار معمول است.

boxing

همه ما با بوکس آشنا هستیم. گرچه اکنون به اندازه چند سال پیش محبوب نیست ، اما بسیاری از سالن های ورزشی عناصر خاصی از بوکس را در برنامه های تمرینی خود گنجانده اند

سینما

Trailer

چه کسی نمی داند پیش نمایش یک فیلم چیست؟ این کلمه قطعاً نیازی به تعریف ندارد.

Rating

اصطلاح مشهور دیگری که اکنون در بسیاری از واژه نامه های بین المللی وجود دارد. درواقع رتبه یا امتیازی است که مخاطب به محصول یا اثری می دهد.
۰ ۰

 صفت ها در زبان انگلیسی به زبان ساده

در ادامه آموزش های کاربردی گرامر زبان انگلیسی، در این مقاله راجب صفت ها صحبت می کنیم که در زبان انگلیسی بسیار هم کاربردی هستند.

۱- توضیحات نوشتاری

صفتها اسم ها را توصیف یا اصلاح میکنند:

  • I like fairy tales. A fairy tale is an imaginary story that has unrealistic characters in a fantastic background. It makes me forget about the real world and refreshes my tired mind.   من داستانهای افسانه ای را دوست دارم،افسانه ها داستانهای خیالی هستند که شخصیت های غیرواقعی در پس زمینه ای فوق العاده دارند. این باعث میشود که من دنیای واقعی را فراموش کنم و ذهن خسته ام را تازه کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.