بهترین کتاب ها برای یادگیری لغات انگلیسی

از مهم‌ترین قسمت‌های یادگیری زبان جدید، افزایش دامنه‌ی لغات است. هرچه واژگان بیشتریی بلد باشید شما بهتر می‌توانید چیزهایی که می‌شنوید و می‌خوانید را بفهمید. همچنین هنگام صحبت کردن و نوشتن می‌توانید منظور خود را بهتر برسانید.
از طرفی دیگر اگر در سطح بالاتری زبان انگلیسی را دنبال می‌کنید. حتما می‌دانید که برای قبولی در آزمون‌هایی چون آیلتس و تافل باید لغات و واژگان بسیاری را بلد باشید. در ادامه به معرفی کتاب‌هایی برای یادگیری لغات می‌پردازیم.

کتاب ها یادگیری لغات انگلیسی

1- 504 Absolutely Essential Words

از پرفروش‌ترین و مهم‌ترین کتاب‌های یادگیری لغات است. این کتاب یکی از بهترین کتاب‌ها برای شروع است و بسیاری از لغات آن در آزمون‌های مختلف داخلی و خارجی تکرار می‌شوند. حتی اگر برای کنکور سراسری نیز آماده می‌شوید، این کتاب به شدت به شما توصیه می‌شو
د.

2- Essential Words For The TOEFL

پرتکرارترین و مهم‌ترین لغات امتحان تافل در این کتاب گردآوری شده است. به طور کل شامل 500 کلمه است که برای هر کدام از انواع تافل مثل IBT و ITP مورد استفاده قرار می‌گیرد

3- Barrons Essential Words For the IELTS

این کتاب شامل 600 لغت است که به طور خاص برای امتحان آیلتس طراحی شده است و لغات پرتکرار این آزمون در آن گنجانده شده.


4- Barron's 1100 Words You Need to Know
 
این کتاب جزو کتاب‌های سطح‌های بالاتر و پیشرفته است که برای هر کدام از آزمون‌های آیلتس و تافل باید مطالعه شود. از مزایای این کتاب تقسیم لغات به صورت روزانه و هفتگی است که شما می‌توانید طبق برنامه‌ی خود کتاب پیش بروید.

5- Barrons Essential Words for the GRE 

 از اسم کتاب کاملا مشهود است که این کتاب مجموعه‌ای از لغات ضروری برای آزمون GRE است. آزمون GRE از سطح بالاتری نسبت به بقیه آزمون‌های بین‌المللی برخوردار است و واژگانی که در این کتاب آموزش داده می‍‌شود نیز طبیعتا دشوارتر است.
۰ ۰

آموزش افعال modal در انگلیسی

یک فعل مدال (modal verb) یا معین نوعی فعل کمکی به حساب می‌آید که برای بیان توانایی، احتمال، اجازه یا الزام به کار برده می‌شود. عبارات کمکی یا (نیمه معین) برای بیان همان چیزها در افعال معین استفاده می‌شوند با این تفاوت که ترکیبی از افعال کمکی و حرف اضافه هستند.

فعلهای معین و نیمه معین در انگلیسی عبارتند از:

  1. Can/could/be able to
  2. May/might
  3. Shall/should
  4. Must/have to
  5. Will/would

ادامه مطلب اینجاست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.